eerste week - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van bert nederlof - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van bert nederlof - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: bert

Blijf op de hoogte en volg bert

11 Juli 2014 | Verenigde Staten, Denali

Goedemorgen beste vrienden in Nederland hier is dan ons eerste reisverslag.
Na een goede vlucht met iceland air aangekomen in Anchorage Alaska , de eerste nacht geslapen in een hotel en de volgende dag onze camper opgehaald bij cruise Amercica .
Boodschappen gedaan bij fred meyer hierna richting Denali nationalpark gereden een mooie rit .geslapen in het plaatsje Talkeetna de beheerder vroeg ons bij aankomst of we de volgende dag een vlucht wilden maken om mount mc Kinley heen .Dit wilde uiteraard heel graag en hij heeft voor ons gebeld en wij konden om16.00 uur vliegen.
Een super belevenis met 9 personen in een klein vliegtuigje 2.30 uur vliegen
een gave vlucht vlak langs mount mc Kinley en een landing op een gletser.
Hierna naar Denali nationalpark gereden we hadden er 3 nachten geboekt.
Groetjes Nicolien en Bert

• 11 Juli 2014 - 07:09

Linda:

Geniet van jullie welverdiende reis. X

• 11 Juli 2014 - 07:16

Myriam:

Geweldig

• 11 Juli 2014 - 07:25

Jaap :

Schitterend, geniet en have fun.

• 11 Juli 2014 - 10:11

Suzanne En Mark Jaski:

Hoi luitjes!

Wou wat gaaf! Ziet er super uit!
    Geniet ervan. Dikke kus x

• 11 Juli 2014 - 14:41

Ria En Aat:

wat een belevenis,prachtig,geniet van de mooie dingen en van elkaar.veeeeeel liefs van aat en ria.

• 11 Juli 2014 - 20:23

Piet Lugtigheid:

zo, Bert en Nicolien, de kop is eraf en de reis kan beginnen. Tenminste, je bent al even op pad. Genieten van het moment, blijven als het de moeite waard is en dan weer op weg, naar achter die horizon, die elke keer maar weer trekt........... Veel plezier, zus en zwager!!

• 12 Juli 2014 - 14:27

Martina En Cees Bukman:

Wat een goede berichten dat jullie zijn aangekomen en al een mooie ervaring hebben!
    Op naar het volgende bericht!! Genietse !! Groetjes van ons.

• 12 Juli 2014 - 20:34

Lenie Brugman:

Hoi Bert en Nicolien,
    Wat leuk om een reisverslagg van jullie te zien. Geniet er van. Veel plezier. Gr.