deel twee - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van bert nederlof - WaarBenJij.nu deel twee - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van bert nederlof - WaarBenJij.nu

deel twee

Door: bert

Blijf op de hoogte en volg bert

11 Juli 2014 | Verenigde Staten, Denali

Goedemorgen hier het vervolg .
Aangekomen in Denali nationalpark kregen wij een mooie plek op de camping .de volgende dag een bus toer het park in 7.00uur opstaan en om 8.15uur vertrok de bus het Denali park in een lange tocht , moesten drinken en eten meenemen voor de hele dag het werd een rit van 12.00 uur in een schoolbus .onder weg beren , carboes en div andere dieren gezien .
we waren gebrokken toe we weer op de camping waren .
maar een prachtige rit over gravel paden en mooie natuur en op de achter grond mount mc Kinley een wonderlijk gezicht zo, n berg van 6200 mtr hoog en wij op 1000 mtr .
De volgende dag een rust dag ff bijkomen van de eerste belevenissen .
Maandag 7 juli zijn we naar Fairbanks gereden daar boodschappen gedaan en toen naar het noorden de Dalton hyway een onverharde weg door wonderschone natuur , geslapen bij de Yokon rivier .en de volgende dag naar de artic cirkel een belevenis .
Daarna weer terug naar Fairbanks net ff er voor geslapen op een natuur camping de volgende dag in Fairbanks boodschappen gedaan en de wedstrijd Nederland Argentinië gevolgd ( jammer maar helaas).
Nu in het plaatsje Tok hier overnachting op een rv park ( hier stroom water en internet en wifi ).
Morgen naar Dawson city Canada

• 11 Juli 2014 - 09:04

Marjolein:

Wat zijn jullie een mooie reis aan het maken! Geniet volop,en neem fantastische herinneringen mee terug. Ga jullie reisverhalen volgen. Veel reis plezier marjolein v tol

• 11 Juli 2014 - 10:08

Marijke:

Geweldig! Wat een belevenis. En weer gevlogen. Is ons helicopters vluchtje van toen niks bij. Laat maar lekker veel horen. Kunnen we ook een klein beetje mee genieten en later van jullie verhalen en foto's. Kus.

• 11 Juli 2014 - 12:17

Elise:

In een week al zoveel gezien!!Een totaal andere wereld. Neem het goed in je op en veel foto's maken Nicolien. Dit is wel wat anders dan bruidsparen. Let je goed op jezelf Bert!!! Voorzichtig en heel veel plezier. Elise

• 11 Juli 2014 - 15:01

Nel Smoor.:

Wat een geweldige reis . Geniet er van. Maar dat is jullie wel toevertrouwd.
    groetjes Nel Sm.

• 11 Juli 2014 - 19:33

Netty En Kees ,:

Hallo daar !,
    Wat zien jullie er ontspannen en relax uit !
    Leuk om het Hier te kunnen volgen, met geweldige foto's !
    Heel veel indrukken en vast veel foto momenten die wij ook kunnen zien !
    Geniet ervan , en groetjes van ons hier .

• 11 Juli 2014 - 20:28

Piet L:

mooie foto's en 2 gelukkige mensen. De reis van jullie leven, en wie weet wat er hierna nog meer volgt. Julie krijgen nu de smaak te pakken.........

• 11 Juli 2014 - 22:23

Henk:

Mooi man, echt een belevenis. veel plezier.

• 12 Juli 2014 - 14:29

Martina En Cees Bukman:

Al snel een volgend bericht...leuk jullie zo te volgen. Mooie foto's!!
    Doei

• 12 Juli 2014 - 14:41

Ton Van Der Giessen:

De droom wordt iedere dag meer werkelijkheid.
    Geniet ervan samen.
    Groetjes uit Elst

• 13 Juli 2014 - 03:54

Mirjam :

Mooie reis verslagen mooi om te horen. Sarah was 11 juli jarig 2 jaar hadden vrijdag middag en za dag en avond bezoek

• 15 Juli 2014 - 22:24

Ankie En Mike Vlig- Mostert:

Hoi Nicolien en Bert,
    Wat vinden wij dat tof van jullie! dat je ons ook in je rondzendbrief opneemt.
    Wij genieten heel graag met jullie mee. oh wat een prachtige reis maken jullie.
    Een groot feest, dat zie ik wel aan jullie glundere gezichten.
    Love and laughter, Ankie