Onze reis naar Alaska en Canada deel 8 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu Onze reis naar Alaska en Canada deel 8 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Alaska en Canada deel 8

Door: nicolien en bert

Blijf op de hoogte en volg bert

14 Augustus 2014 | Canada, Kamloops

We fijne gezellige week doorgebracht bij Alisha en Peter en hun 3 kinderen van 12 , 10 en 8 jaar oud .
Margriet en Elderien Gerda en Flip zijn donderdag weer vertrokken ook met hun was het gezellig Elderien heeft zelfs achter de motor boot gehangen terwijl Peter met een flinke snelheid voer .
Nicolien is met Gerda en later met Margriet wezen kano varen na het varen stapte Nicolien als laatste uit en kiepte met kano en al om , en weg was haar bril en ook haar nieuwe foto toestel was kopje onder gegaan , gelukkig zet Bert de foto's over op de tablet dus de herinneringen van vele weken zijn gelukkig bewaard gebleven , het foto toestel is nog steeds van slag .
De volgende dag gingen we naar Kamloops 1 uur rijden , en daar een zelfde nieuwe camera gekocht want we kunnen niet zonder een foto toestel .
In Kamloops hebben we Gerda Flip en Margriet en Elderien uitgezwaaid .
Hierna zij wij terug gegaan naar de cabin en hebben nog veel leuke dingen gedaan , Bert en Peter zijn samen op een kleine cross moter door de bossen gaan rijden , de volgende dag zijn ook Nicolien en Peter op de cross motoren wezen rijden over de bospaden om het meer , das was geweldig .
Ook zijn we op het grote meer wezen varen met de motorboot , we zijn ook wezen vissen met Peter .
De kinderen hebben ook om de beurt achter de motorboot gehangen op een wave boord .
S, avonds deden we veel spelletjes , en wat kan Alisha leker eten koken .
Ze alles zo goed voorbereid zat had alles bij haar !!!
Onze complimenten daar voor

• 14 Augustus 2014 - 10:01

Jac:

Oh Nic, hilarisch. Ik had je duik willen zien, ook echt wat voor mij om dat te overkomen.

Geniet! Liefs, Jac

• 14 Augustus 2014 - 12:24

Marjan Bouwsma:

Jij maakt er wel een potje van Nicolien , van die duiken in het water!! Nu ook nog je camera er vandoor! Gelukkig zijn er dan ook weer mensen die weten hoe de foto's weer terug te krijgen!! Wat leuk dat waterskien, maar niks voor mij.Knap hoor, jullie belevenissen. Zo beleven wij ze op afstand ook mee!Nog een hele fijne tijd over the ocean!!

• 14 Augustus 2014 - 19:47

Annelies:

Oh, oh, Nicolien toch, ik zie het voor me, jij met bootje en al om!
    Maar balen van je bril en fototoestel zeg!
    Heb je je bril nog terug gevonden?
    Bedankt voor jullie (verjaardags)kaartje!
    En bedankt weer voor de verhalen, veel plezier nog!
    Xx