Onze reis naar Alaska en Canada deel 8 deel 2 - Reisverslag uit Blue River, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu Onze reis naar Alaska en Canada deel 8 deel 2 - Reisverslag uit Blue River, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Alaska en Canada deel 8 deel 2

Door: nicolien en bert

Blijf op de hoogte en volg bert

14 Augustus 2014 | Canada, Blue River

Maandag zijn met elkaar naar de stad Kamloops gereden , en met elkaar ergens gegeten .
Daarna afscheid van elkaar genomen dat is altijd lastig na zo, n fijne week met elkaar , het was al 3 uur in de middag dat wij weg reden naar blue river .
na een mooie rit kwamen we rond half 7 aan bij ons appartement , daarna ergens gegeten en toen naar bed .
Dinsdag 12 augustus hebben we een rivier beren safari gedaan met een kleine snelle boot , we hebben vele beren gezien ze liepen aan de rand van het meer/rivier heel fraai om dit mee te maken , de boot tocht duurde ongeveer 1,5 uur , onder weg zijn we ook nog bij een waterval aan land gegaan en een kleine wandeling gemaakt .
Later op de middag hadden we ook nog een jeep safari door de bergen we gingen wel 1500 mtr omhoog en hadden een fraai uitzicht over de omgeving.
Dit was ook weer een hele beleving over zeer smalle hobbelige berg paden .
Het was warm wel 30 graden daarna weer terug gereden naar onze boomstammen cabin , s, avonds uiteten en heerlijk buiten gezeten .
Morgen zetten wij onze reis voort naar Jasper en gaan overnachten in het resort Sunwapta falls .
Groetjes van Nicolien en Bert

• 14 Augustus 2014 - 08:53

Piet Lugtigheid:

Lieve 2lingzus en beste zwager,
    Het is wel het echte Alaska wat jullie zien. Beren, boomhutten en schitterende landschappen komen af en aan. En nu zijn jullie weer alleen na het vertrek van de andere vier. Nog veel plezier de komende dagen. Gisteren (woensdagavond) hebben we je foto's uitgebreid besproken. Schitterend mooi, die boomhut / huis. Groetjes, Piet

• 14 Augustus 2014 - 18:32

Jaap:

Leuk verhaal en mooie beren foto's. Ik bedoel bere mooie foto's.
    Have fun.
    Jaap en Nicoliene

• 14 Augustus 2014 - 20:48

Aat En Ria Uit De Lier:

wat beleven jullie aparte leuke gezellige prachtige dingen met familie en met elkaar..
    we genieten van al het lezen van alles wat jullie beleven.
    zus en zwager houden jullie een logboek bij?
    als jullie thuis komen weten jullie NIET waar je moet beginnen..we kijken er naar uit om elkaar weer te zien hoor..maar geniet nog van deze wereldreis..allibei een dikke knuffel van jullie zus en zwager.xxxxxx

• 14 Augustus 2014 - 21:50

Sico En Marjan Bouwsma:

Nou eindelijk eens een berichtje van mij. Jullie reis heb ik tot zover wel gevolgd, maar het kwam er niet van om te reageren. Ik denk dat dit de reis van jullie leven is. Wat beleven jullie veel! Echt fantastisch. Nog een kleine maand en jullie strijken weer neer op de Noordeindseweg. Zal ook wel weer fijn zijn denk ik, maar geniet nu nog maar even lekker met jullie tweetjes.
    Groetjes van Sico

• 15 Augustus 2014 - 13:33

Marjon:

Wat een mooi verhaal weer. Vanmorgen ook al hele verhalen gehoord toen we mijn ouders van Schiphol hebben opgehaald. En nu na alle familie weer samen verder. Mooi om zo'n grote reis te kunnen maken, geniet er van! Groetjes, Marjon