Ons laatste verslag - Reisverslag uit Simcoe, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu Ons laatste verslag - Reisverslag uit Simcoe, Canada van bert nederlof - WaarBenJij.nu

Ons laatste verslag

Door: nicolien en bert

Blijf op de hoogte en volg bert

28 Augustus 2014 | Canada, Simcoe

Nadat we van Peter hope lake waren weg gegaan zijn we naar Jasper in de rocky mountains gereden, het was daar heel druk , veel toeristen , daar wat gegeten en snel weer opweg . Wel een mooie omgeving daar .
Daarna zijn we naar Sunwapta falls resort gereden dit ligt aan de icefield parkway , een mooie weg en prachtige natuur , daar geslapen en de volgende dag naar de Sunwapta falls gelopen , een prachtige waterval .
Vervolgens zijn we naar de Columbia icefields gereden .
Daar kon je met een speciale bus mee de gletsjer op .
Heel bijzonder om met een grote bus op de gletsjer te staan en hebben nog 15 min op de gletsjer gewandeld .
Daar vlak bij was er ook een sky walk sinds een half jaar geopend .
Daar liep je over een soort brug hoog boven een dal . De brug had glazen wanden en vloer , het was best wel spannend om hier overheen te lopen , en een mooi uitzicht !!!
We zijn daarna richting Radium hot springs gereden .daar hebben we heerlijk in een warm bron bad gezeten het water had een temperatuur van wel 39 graden .Het water was echt heet maar wel lekker .
Onze tocht ging verder richting Golden daar hadden we een mooi appartement in de bergen . In deze plaats zijn we met een kabelbaan de berg op geweest en daar een heerlijke wandeling gemaakt .
Lake Louise stond ook op onze lijst , ook daar waren veel toeristen, dus wij naar Moreane Lake , daar met een kano samen op het meer gevaren .
Samen in een bootje !!!
Hierna hadden we nog een aantal familie bezoeken te doen . We reden naar Cranbrook daar wonen nicht Mary en Jack hier een nachtje geslapen .
Toen richting de prairie, s van Saskatschewan daar reden we de hele dag langs goud gelen graan velden , een grote vlakte geen bergen meer te zien ,
onder weg ook een bezoek gebracht aan Dik en Rika van der kooy ( oude buur jongen ) .
we zijn in Moose Jaw 2 dagen bij nicht Corry en Nick geweest . Veel gelachen en bij gepraat , de dag er na gingen we vliegen van Regina naar Toronto , we werden verrast door de stuwardes we kregen een plek in het vliegtuig eerste klas , wat werden wij verwend tijdens de vlucht met eten en drinken .
Om 24.00 uur landen wij in Toronto , ook de klok ging 2 uur vooruit .
In Toronto in een hotel geslapen en de volgende dag voor 2 dagen naar Philippine , Tom en de kinderen in Peterborough , 3 uur rijden vanaf Toronto een fijne tijd gehad met elkaar ,
Nu zijn we bij Flip en Gerda en zijn we de laatste week van onze reis ingegaan.
Hier blijven we tot 2 september ( 1 week ) daarna vliegen we naar Holland en zit onze prachtige indrukwekkende imponerende heerlijke goed verlopen met prachtig weer , mooie droom reis erop .

• 28 Augustus 2014 - 16:30

Anneke Bitter:

Hallo Nicolien en Bert, leuk om de verslagen van jullie prachtige reis te lezen! Nog fijne laatste dagen, n goede reis naar huis en we zien elkaar wel weer n X in Delfgauw! Gr.

• 28 Augustus 2014 - 16:40

Louki:

Nicolien en Bert,
    Geniet nog lekker van jullie laatste weekje!
    Wat eenmotorige reis hebben jullie gemaakt, vol mooie herinneringen.

Geniet,
    Louki

• 28 Augustus 2014 - 16:40

Inge Van Dam:

Lieve bert en nicolien geweldig om alles van jullie
    zo mee te maken veel plezier nog lekker genieten lieve nicolien en bert
    Veel liefs van fred en inge en willem

• 28 Augustus 2014 - 16:48

Aat En Ria Familie Uit De Lier.:

nu nog genieten bij broer flip en cleansister gerda, nog heel veel plezier. fijn jou nicolien weer je stem gehoord
    hen even met elkaar gekletst.hoeveel versjes heb je al voor m.n verjaardag?
    dit was de laatste nieuwsbrief van jullie droom reis. we gaan elkaar weer GAUW zien en voelen...
    knuffel van ons, ria en aat xxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Augustus 2014 - 16:57

Rob Nederlof:

Hallo Nic en Bert, geweldige reis !!
    Herinneringen tot ver in het bejaarden tehuis !!
    Hele fijne laatste week.

Groet van Rob.

• 28 Augustus 2014 - 17:45

Hennie:

Wat n fantastische reis,.
    Nog n mooie week en tot gauw.

groetjes Thom en Hennie

• 28 Augustus 2014 - 18:28

Jac:

Nog een heerlijke week bij Flip & Gerda. Ik ben wel zeer nieuwsgierig naar de samen in het bootje foto's en die van de glazen brug, alhoewel zelfs de foto's zijn misschien al 'eng'. Ja ja, ik weet welke foto's enger zijn. lol

Lieverds nog veel plezier en volgende week een fijne mooie vlucht terug. Dikke kuzzzzz, Jac

• 28 Augustus 2014 - 20:44

Anneke:

Jeetje, wat een geweldige reis hebben/maken jullie! Echt genoten van al jullie verslagen. Geniet er nog even van bij Flip en Gerda en even bijkomen van al die indrukken. Gorde terugreis! Xx

• 29 Augustus 2014 - 00:16

Els:

Hallo Bert en Nicolien,
    Fijn om weer wat van jullie te horen, wat een super reis.
    maar ook fijn om jullie binnenkort weer te zien.
    zoen,Els

• 29 Augustus 2014 - 08:32

Marian:

Hey Bert en Paula ;-)
    Wat een geweldige reis, gave verslagen om te lezen en de foto's te zien. Geniet nog even daar bij flip en tot 3 sept! Liefs, Mar x

• 29 Augustus 2014 - 19:22

Toos De Haan:

wat hebben jullie veel gezien. Zo'n bad van 39 gr. zou mij ook wel bevallen
    Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit jullie laatste week is
    geniet er nog van bij flip en gerda.Over een paar jaar weer zo'n vakantie?
    Als ik zo de verslaven lees vi.d ik dat Henk en ik dat ook maar eens moeten doen.
    Maar ja dat vliegen he, probleem.En beren vnioor mijn huis........, nou dan kan ik dat fluitje wel van je lenen nicolien. Nogmaals een fijne laatste week toegewenst..Dikke kus en groetjes,henk en toos

• 29 Augustus 2014 - 19:26

Ankie En Mike:

Hoi Nicolien en Bert,
    Hoe meer ik over jullie fantastische reis lees; hoe meer bewondering ik krijg voor jullie organisatie talent! Daar hebben jullie toch heel wat op moeten studeren en puzzelen.
    Mijn complimenten!!! Deze ervaring kan niemand je meer afnemen.
    Kom veilig naar huis.
    De koetjes in de Bieslandse polder kijken er naar uit.
    Love and laughter, Mike en Ankie

• 29 Augustus 2014 - 21:56

2lingbroer Piet:

Nog even, en dan begint de mooie en lange tijd van herinneringen. Daar kan je jaren van genieten, en ik denk, dat jullie genoeg belevenissen hebben meegemaakt de afgelopen tijd, om zo een mooie tijd tegemoet te gaan.
    Groet van Piet

• 31 Augustus 2014 - 14:08

Huub En Ellie:

Eergister met Chiel hardgelopen, Bert & Nicolien. Hij verhaalde onderweg even over jullie 'tripje'. Dus op deze zondagmiddag relaxed 'ff' de serie verslagen 'verwerkt'. Mijn reactie aan jullie Actievelingen, ook namens Ellie: PIEWWW..!! Tot ziens, Huub E.

• 31 Augustus 2014 - 16:48

Robert:

Wauw! Wat klinkt dit allemaal enorm gaaf zeg! En de eerste klas nog wel! Met Air Canada? Toemaar! =)
    Wij werden op de terugreis ook verrast met 2 stoelen een klas hoger dan Economy. Zagen we ook niet aankomen. Maar dat is nog lang geen 1e klas! =) Nog een hele fijne laatste week en OOHH KOM LEKKER NAAR HUIS! =D Die knuffels stapelen zich op dus die moeten gauw gegeven worden! :P